- Jouw vergoeding en voordelen
- Jouw Sodexo Card®
- Jouw voordelen
- Jouw verzekeringen
- Jouw verlof
- Jouw gezondheid
- Welzijn op het werk
- Jouw opleidingen
- Kindje op komst?
- Je zwangerschap aankondigen aan Sodexo
- Bescherming en welzijn van de toekomstige moeder
- Pre- en postnataal verlof
- Vergoedingen tijdens het pre- en postnataal verlof
- Ziekenhuis- en bevallingskosten
- Borstvoedingsverlof en -pauzes
- Vaderschapsverlof / geboorteverlof voor meemoeders
- Het geboortegeschenk van Sodexo
- Organisatie van je werkhervatting
- Adoptie en opvang van een kind
- Kraamgeld en kinderbijslag
- Vergoeding voor kinderopvang
- Nuttige contactgegevens
- Loopbaanonderbreking
- Met pensioen gaan
- Jouw persoonsgegevens
- Talent Spotters
- Ontdek hier de gids voor telewerk.
- Ontdek hier de brochure "Telewerk met plezier en efficiëntie"
Praktisch advies en aanbevelingen van het IS&T team
- Het is enkel toegelaten om IT materiaal mee naar huis te nemen mits approval van je N+1 en melding aan de Service Desk.
- Vanaf 01 juli is de kiosk terug beschikbaar maar enkel voor afhalingen en kleine interventies, er is tussen 12u en 13u voorlopig ook geen permanentie voorzien.
- Interventies die meer aandacht vereisen zullen nog steeds op afspraak zijn, de Service Desk zal contact opnemen om dit in te plannen, via de Kiosk kunnen er geen afspraken worden gemaakt. De Service desk kan gecontacteerd worden per telefoon (02/679.14.67), per mail (helpdesk.fms.be@sodexo.com) of via Service Harmony portal (https://benelux-stepsodexonet.saasiteu.com). De veiligheidsregels zijn natuurlijk nog steeds van toepassing, de afstand van 1,5 meter moet gerespecteerd worden en er moet steeds een mondmasker gedragen worden bij verplaatsingen binnen het gebouw.
- Gelieve Teams te gebruiken voor online meetings, er zijn nog steeds fluctuerende problemen met Skype bij Microsoft zelf.
Het netwerk optimaal te gebruiken
Om het netwerk optimaal te kunnen gebruiken wanneer je thuis werkt, open de VPN-verbinding alleen wanneer nodig en sluit deze daarna weer af. Indien je een VPN verbinding nodig hebt, wend je tot de ServiceDesk die dit in orde zal brengen.
Deze applicaties kun je alleen via VPN-verbinding openen:
- SAP HR
- SAP FICO (Finance)
- Therefore (HR)
- Avaya call center
- Smartview
- P2P
Deze applicaties kun je zonder VPN-verbinding via internet benaderen:
- Office applicaties (Outlook, Teams, etc.)
- Sodexo Intranet
- BEV
- Leave planner
- Condeco
- Ingenium
- E-RMA
- Service Harmony
- My Unit Manager
- Arbeidscontracten
- ForCash
- STEP
- E-Talent
- MMS