Ik ben aan het telewerken

  • Het is enkel toegelaten om IT materiaal mee naar huis te nemen mits approval van je N+1 en melding aan de Service Desk.
  • Vanaf 01 juli is de kiosk terug beschikbaar maar enkel voor afhalingen en kleine interventies, er is tussen 12u en 13u voorlopig ook geen permanentie voorzien.
  • Interventies die meer aandacht vereisen zullen nog steeds op afspraak zijn, de Service Desk zal contact opnemen om dit in te plannen, via de Kiosk kunnen er geen afspraken worden gemaakt. De Service desk kan gecontacteerd worden per telefoon (02/679.14.67), per mail (helpdesk.fms.be@sodexo.com) of via Service Harmony portal (https://benelux-stepsodexonet.saasiteu.com). De veiligheidsregels zijn natuurlijk nog steeds van toepassing, de afstand van 1,5 meter moet gerespecteerd worden en er moet steeds een mondmasker gedragen worden bij verplaatsingen binnen het gebouw.
  • Gelieve Teams te gebruiken voor online meetings, er zijn nog steeds fluctuerende problemen met Skype bij Microsoft zelf.

Om het netwerk optimaal te kunnen gebruiken wanneer je thuis werkt, open de VPN-verbinding alleen wanneer nodig en sluit deze daarna weer af. Indien je een VPN verbinding nodig hebt, wend je tot de ServiceDesk die dit in orde zal brengen.

Deze applicaties kun je alleen via VPN-verbinding openen:

  • SAP HR
  • SAP FICO (Finance)
  • Therefore (HR)
  • Avaya call center
  • Smartview
  • P2P

Deze applicaties kun je zonder VPN-verbinding via internet benaderen:

  • Office applicaties (Outlook, Teams, etc.)
  • Sodexo Intranet
  • BEV
  • Leave planner
  • Condeco
  • Ingenium
  • E-RMA
  • Service Harmony
  • My Unit Manager
  • Arbeidscontracten
  • ForCash
  • STEP
  • E-Talent
  • MMS
Terug naar boven